Financieel Administratief Medewerker (18 tot 20 uur/week)

28
augustus
2024
Vacature

Werk je graag met getallen en ben je op zoek naar een afwisselende functie waarin jij jouw administratieve kwaliteiten kunt inzetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

In jouw rol als financieel administratief medewerker rapporteer je aan de algemeen directeur en zien jouw werkzaamheden er als volgt uit:

·        Inboeken van financiële gegevens:

         Het verwerken en inboeken van inkomende en uitgaande facturen, kas- en bankmutaties.

·        Bijhouden van grootboekadministratie:

         Zorg dragen voor een correcte en overzichtelijke grootboekadministratie.

·        Opstellen en versturen van facturen:

         Het maken van verkoopfacturen en het toezenden ervan aan klanten.

·        Beheren van debiteuren en crediteuren:

         Zorg dragen voor tijdige betaling van facturen door klanten en zelf tijdig betalen van leveranciers.

·        Financiële controles uitvoeren:

         Controleren van de juistheid van ingevoerde gegevens en corrigeren van eventuele fouten.

·        Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting:    

         Helpen bij het opstellen van financiële overzichten en rapportages.

·        Opstellen van financiële rapportages zoals balansen, winst- en verliesrekeningen en andere financiële overzichten.

·        Administratie bijhouden:

         Zorg dragen voor een ordelijke en volledige administratie van alle financiële gegevens.

·        Voorbereiden van belastingaangiften:

         Helpen bij het opstellen en indienen van BTW aangiften, vennootschapsbelasting, etc.

·        Contact met klanten en leveranciers:

         Beantwoorden van vragen, verstrekken van informatie en oplossen van eventuele financiële vraagstukken.

·        Interne communicatie:

        Samenwerken met andere afdelingen zoals HR, inkoop en verkoop om financiële processen te stroomlijnen.

Wat verwachten wij van jou?

MBO+ werk- en denkniveau en enkele jaren relevante werkervaring. Ervaring met de pakketten Twinfield en Basecone is een pré.

En verder… dat je integer bent, nauwkeurig, analytisch en resultaatgericht.

Wat bieden wij?

Een mooie kantooromgeving waarin in een informele sfeer samen de klus wordt geklaard.

20 vakantiedagen / 12 roostervrije dagen (fulltime dienstverband), een goed salaris en een goede pensioenregeling.                                 

Ben je enthousiast over deze functie en wil je er graag meer over weten?

Mail dan je CV en motivatie naar Ingrid Wulferink (i.wulferink@kienhuis-bm.nl) en wellicht nodigen we je binnenkort uit voor een kop koffie om te kijken of we bij elkaar passen. Tot gauw!!

No items found.